تویکس

توسط
دوست داشتن0

تویکس یکی دیگر از محصولات شرکت مارس است. شکلات یک انگشتی است که از یک لایه بیسکوئیت، یک لایه کارامل و یک لایه نازک شکلات بین آن، که تمام این‌ها با شکلات شیری پوشیده شده‌اند، تشکیل شده است. تویکس معمولا به صورتی جفتی بسته بندی می‌شود. تویکس سال ۱۹۶۷ در انگلستان تولید و سال ۱۹۷۹ وارد آمریکا شد.

در اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، لوکزامبورگ، سوئیس، نروژ، لهستان، پرتقال، اسپانیا، سوئد، هلند و ترکیه سال‌ها تویکس را قبل از اینکه در سال ۱۹۹۱ نامش تغییر کند، به نام رِیدر می‌شناختند.

در تابستان ۲۰۱۲، تویکس یک کمپین تبلیغاتی جدید با این ادعا معرفی کرد که دو سازنده آن با هم دعوا کردند و تولید تویکس به دو قسمت تقسیم شد و یک شرکت بسته‌بندی مسئولیت ارائه آن‌ها را باهم به عهده گرفت. شعار آن «هر دو را امتحان کنید و یکی را انتخاب کنید.» است.
 
سال ۲۰۰۰ کمپین تبلیغاتی در آمریکای شمالی با شعار «می‌خواهید چند لحظه استراحت کنید؟ آن‌ها را با تویکس بگذرانید.» معرفی شد. آگهی‌های تلویزیونی متعددی با یک داستان مشترک منتشر شدند: بعد از اینکه عده‌ای دچار یک گرفتاری شده بودند، شکلات تویکس می‌خوردند و زمان را متوقف می‌کردند که در این مدت بتوانند توضیحی برای کارهایشان پیدا کنند.
 
یک کمپین دیگر در سال ۲۰۰۰ معرفی شد که در آن تمام محتویات شکلات تویکس نمایش داده می‌شد و تبلیغ با شعار «تویکس: همه چیز درباره محتوایش است.» تمام می‌شد. در بعضی از تبلیغ‌ها از هنرمند معروفی به اسم Rahzel استفاده شد.

یک کمپین تبلیغاتی برزیلی و پرتقالی در سال ۲۰۰۶ که در آن شخصی از بدو تولد فریاد می‌زد Caramelo (کارامل). این شخص روزی تصمیم میگیرد که نزد روان‌پزشک برود و در سالن انتظار دکتر دو نفر را می‌بیند که یکی فریاد می‌زند Biscoito (بیسکوئیت) و دیگر Chocolate (شکلات)، آن‌ها یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و دوستان خوبی می‌شوند. با ترکیب کلماتشان تویکس را اختراع می‌کنند و در جهان معروف می‌شوند!

در انگلستان، تویکس حامی برنامه Afternoon Tea در رادیو Absolute شد با شعار: «لیام و جیک، با هم خوشحال‌اند». تویکس همچنین حامی برنامه iTV Chart Show در اوایل دهه ۹۰ شد.
یک کمپین فصلی با شعار «هو هو هو، تویکسمس مبارک» در ایام کریسمس و یک کمپین دیگر با شعار «تویکس بدون چای مثل اسب‌سواری بدون اسب و ملکه بدون سگ Corgiاش است.» در انگلیس اجرا شدند.
کمپین کنونی دو قسمت شکلات انگشتی را نشان می‌دهد که تبدیل به یک شکلات می‌شوند و شعار آن «هر دو را امتحان کنید. یکی را انتخاب کنید.» است.

سال ۲۰۱۳ شرکت مارس سایز شکلات استاندارد تویکس را از ۵۸گرم به ۵۰گرم کاهش داد. در لیست محتویات که روی بسته‌بندی درج شده است، مواد آلرژی‌زا نشان داده شده‌اند و همچنین ذکر شده که در تولید این محصول از روغن نخل هم استفاده شده است. این تغییرات برای هماهنگی با قانون اتحادیه اروپا است که در آن گفته شده بسته‌بندی مواد غذایی باید حاوی اطلاعات کافی در مورد کالری و کیلوژول‌ها بر اساس مصرف روزانه باشند.
 
محصولات مرتبط:
منبع:
www.fidilio.com
 
گروه خبری تنقلات
برچسب: شکلات, تویکس
محصولات مرتبط
اتمام موجودی
41,000 تومان
شکلات توئیکس 2 تکه ای TWIX Caramel Full Size Candy Bar - بسکوییت و کارامل با روکش شکلات 50 گرمی - محصول هلند TWIX ترکیبی عالی از کلوچه ترد، کارامل خوشمزه و شکلات خامه ای است. 
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم