آنچه باید در مورد "اسنیکرز" بدانید

توسط
دوست داشتن0

اگر اهل خوردن تنقلات و شکلات های مختلف باشید حتما با اسم "اسنیکرز" آشناییت دارید. یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی که تا به امروز ساخته شده است، همین شکلات های خوشمزه اسنیکرز هستند و ما امروز به سراغ نکات تغذیه ای و فواید خوردن این شکلات ها می رویم.در اینجا درباره فواید کلی خوردن شکلات بخوانید.

در زیر یک روکش ساده از شکلات، دنیایی از مواد مغذی خواهید داشت که شما را در راه داشتن بدنی سالم هدایت می کنند. ابتدا به بخش بادام زمینی میرسیم که به عنوان چربی های کم و مفید شناخته می شود این بخش در پروتئین با کیفیت و سالم تبدیل به کرم شده است و خوردن همین بخش می تواند به سلامت قلب کمک کند.

از آنجایی که در سال 2006 فرمول اصلی این شکلات ها تغییر کرد،دیگر نشانی از چربی های ترانس در آن دیده نمی شود. این گونه از چربی ها بسیار مضر هستند و می توانند مشکلات قلبی و عروقی برای شما به وجود آورند.

از دیگر فواید این شکلات ها ویتامین B است که میزان استرس و اضطراب را کاهش داده و قدرت لازم برای انجام فعالیت های مختلف را به عضلات بدن می رساند،در همین حال انرژی بدن را نیز برای مدت طولانی تامین می کند.

حال به بخش شکلاتی می رسیم که به خاطر وجود سروتئین می تواند چهره ای بشاش و سرحال را برای شما به همراه داشته باشد. کل این شکلات با همه تشکیلات در یک روکش کاراملی هم پیچیده می شود تا مزه خوب و دلچسبی را برای شما به همراه داشته باشد.

محصولات مرتبط:

 اسنیکرز

منبع:

healthsman.com

ترجمه:

ملیحه باغشاهی

گروه خبری تنقلات

برچسب: شکلات, اسنیکرز
محصولات مرتبط
39,000 تومان
شکلات 50 گرمی SNICKERS - فرآورده بادام زمینی با روکش شکلات - محصول هلند شکلات SNICKERS با بادام زمینی بو داده، نوقا، کارامل و شکلات شیری، یک شکلات کامل و مقوی است که می تواند گرسنگی شما را کنترل کند
37,000 تومان
شکلات MARS مارس 51 گرمی - محصول هلند شکلات مارس حاوی مقدار قابل توجهی از کلسیم،آهن و ویتامین‌هایB1،B2وB3 است.البته این موارد به میزان کمتری در مقایسه با منابع دیگر مغذی همراه با شکلات مارس هستند.در کل، شکلات مارس به...
نوشته‌های مرتبط

تویکس

توسطفرنام فرقانی

شکلات و رژیم غذایی

توسطفرنام فرقانی

ام اند ام

توسطفرنام فرقانی

ریتر اسپورت

توسطفرنام فرقانی

گران ترین شکلات دنیا

توسطفرنام فرقانی
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم