چای دتوکس

توسط
دوست داشتن1

از چای دتوکس، به عنوان چای برای پاکسازی بدن نام برده می شود. این چای ترکیبی از مواد گیاهی است که باعث تقویت عملکرد کلیه‌ها و کبد و همچنین بهتر شدن فرآیند دفع ادرار می‌شود. برخی از موادی که در این چای استفاده می‌شود شامل دانه رازیانه، گشنیز، گیاه خار مریم و گیاه قاصدک می باشد.

انسان ها سالیان سال است که تلاش می کنند که چربی‌ها و سموم بدن خود را دفع کنند. امروزه نوشیدن چای دتوکس، روشی شناخته شده بین مردمی است که می‌خواهند چربی و سموم بدن خود را دفع کنند. حتی ممکن است که در بین سلبریتی‌ها این چای را دیده باشید.

فواید چای دتوکس

برای آن که چای دتوکس بیشترین تاثیر خود را بر روی شما بگذارد، بهتر است که آن را در زمان های مناسب مصرف کنید. بهترین زمان نوشیدن این چای، صبح و  15 الی 20 دقیقه قبل ازنخستین وعده غذایی‌تان است. در ادامه چند مورد از فواید نوشیدن چای دتوکس را عنوان می‌کنیم:

1- افزایش مقاومت بدن

نوشیدن چای دتوکس می تواند به رها شدن بدن‌تان از عوامل بیماری‌زا و رادیکال‌هایی که باعث بیماری فرد می‌شود، کمک کند. نوشیدن چای گرم دتوکس  به میزان مناسب می‌تواند باعث افزایش مقاومت بدن شما در برابر بیماری‌های مزمن شود.

2- تصفیه خون

چای دتوکس یکی از بهترین نوشیدنی‌های طبیعی برای تصفیه کردن خون است. این چای باعث می‌شود که ناخالصی های خون در کبد زدوده شده و سموم و مواد مضر موجود در کبد از بین برود. همچنین باعث شده که سموم موجود در کلیه‌ها، روده‌ها، ریه‌ها، سیستم لنفاوی و پوست نیز از بین برود.

3- کاهش وزن

چای دتوکس، وقتی که با ورزش روزانه و رژیم غذایی سالم همراه باشد، میتواند باعث شود که در زمان کمتری به  وزن ایده‌آل خود برسید. نوشیدن این چای باعث افزایش متابولیسم بدن شده و سرعت چربی‌سوزی بدن را بالا می‌برد.

البته بعضی از چای ها و محصولات دتوکس دار ممکن است حاوی مواد مضر و شیمیایی‌ای باشند، لذا این چای را از جای معتبر و برندهای معتبر چای تهیه نمایید.

منبع:

https://www.thewhistlingkettle.com/a/info/blog/is-detox-tea-good-for-you#:~:text=A%20detox%20tea%20would%20generally,milk%20thistle%2C%20and%20dandelion%20root

https://www.healthline.com/health/detox-tea-side-effects#do-they-work

https://teacultureoftheworld.com/Detox-Tea-Brew-For-Your-Well-being

برچسب: چای, چای دتوکس
محصولات مرتبط
اتمام موجودی
193,000 تومان
چای 37.5 گرمی Lemon FlavorHyleys Detox Tea - چای دتوکس هایلیز با طعم لیمو حاوی 25 عدد چای کیسه ای پاکسازی بدن(دتوکس) ترکیبی از دمنوش های گیاهی سالم برای پاکسازی و سم زدایی بدن دفع سموم کبدی تسکین استرس و افزایش انرژی...
نوشته‌های مرتبط

لیپتون چیست؟

توسطارشیا نیک پور

چای در فرهنگ های مختلف

توسطملیحه باغشاهی

قهوه سبز چیست؟

توسطارشیا نیک پور
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم