قهوه سبز چیست؟

توسط
دوست داشتن0

قهوۀ سبز

 

قهوۀ سبز چیست
قهوۀ سبز که با نام قهوۀ خام نیز شناخته می‌شود، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می‌باشد. قهوۀ معمولی از حرارت دادن و خشک کردن قهوۀ خام به دست می‌آید. قهوۀ سبز علاوه بر دارا بودن خواص قهوۀ معمولی، دارای خواص بیشتری است که ارزش آن را بسیار بالا می‌برد.

تاثیر قهوۀ سبز در لاغری

تمام کسانی که اندامی زیبا می‌خواهند، به دنبال راهی ساده برای وزن کم کردن هستند. قهوۀ سبز به عنوان یک چربی سوز قوی در آمریکا شناخته شده و هر روزه به تعداد کسانی که از این ماده برای کاهش وزن و کم کردن چربی دور شکم خود استفاده می‌کنند، افزوده می‌شود. عنصر کلیدی موجود در قهوه سبز، یک ترکیب طبیعی بسیار مهم به نام اسید 
chlorogenic است. اسید کلروژنیک با آزاد کردن گلوکز در بدن و همزمان با افزایش سوخت و ساز و یا سوزاندن چربی موجود در کبد و تبدیل آن به انرژی باعث کم شدن چربی ها می شود. این دو مکانیزم با هم، باعث جلوگیری از جذب چربی و از بین بردن وزن اضافه در بدن می‌شود. این ماده به سوختن چربی در شکم و اطراف کمر شما کمک فراوانی می‌کند و هیچ گونه عوارض جانبی نیز ندارد. سبب افزایش تمرکز و انرژی در شما می‌شود. همچنین باعث می شود که بین وعده‌های غذایی احساس سیری داشته باشید.

تفاوت قهوۀ سبز و قهوۀ سیاه

هنگامی که دانه‌های قهوه سبز تفت داده می‌شوند، اسید chlorogenic آن از بین می‌رود . دانه‌های قهوۀ سبز تفت داده نشده، عطر کم تری دارند و بسیار تلخ هستند. اما اگر به فکر سلامتی خودتان هستید، تلخ نوشیدن آن بهتر است . به یاد داشته باشید که ترکیب قهوه سبز با یک رژیم غذایی سالم و ورزش می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد!

 

گروه خبر تنقلات

 

محصولات مرتبط
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم