چای گارسینیا کامبوجیا

توسط
دوست داشتن4

چای گارسینیا کامبوجیا، معجونی برای کنترل اشتها و کاهش چربی اطراف شکم و پهلو است که بدون آنکه جذب سایر ویتامینهای لازم برای بدن را با اختلال مواجه کند، از جذب چربی ها جلوگیری می کند.

گارسینیا کامبوجیا، که به میوه مالابار(Malabar tamarind) نیز مشهور است، میوه‌ای استوایی است که در میان عموم برای تاثیر خود در کاهش وزن افراد و همچنین ضداشتها بودن خود، شناخته می‌شود. کاهش اضافه‌وزن می‌‌‌تواند باعث کنترل قند خون و میزان کلسترول آن نیز شود. شما می‌توانید در عطاری‌ها، این ماده را که در ظرف های شیشه‌ای درون قفسه ها در کنار مواد رژیمی دیگر نگه داشته می‌شوند، پیدا کنید.

گارسینیا کامبوجیا چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟

ماده موثر درون این میوه، هیدروکسی سیتریک اسید(HCA) ، باعث جلوگیری از ترشح آنزیم سیترات لیاز (citrate lyase)که بدن را منجر به تولید چربی می‌کند، می‌شود. همچنین این میوه تولید سروتونین را افزایش می‌دهد که منجر می‌شود بدن کمتر احساس گرسنگی کند.

آیا گارسینیا کامبوجیا برای همه افراد مناسب است؟

برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که گارسینیا کامبوجیا ممکن است باعث افزایش میزان کلسترول خون، پایین آمدن تری‌گلیسیرید و ال‌دی‌ال (کلسترول بد) خون و بالا رفتن اچ‌دی‌ال (کلسترول خوب) خون شود. بهتر است افرادی که دارای مشکل کلسترول خون هستند، از مصرف این محصول پرهیز کنند.

 

محصولات مرتبط
اتمام موجودی
215,000 تومان
چای 37.5 گرمی HYLEYS GARCINIA CAMBOGIA WITH GREEN TEA - چای ضداشتها کامبوجیا گارسینیا با 5 طعم متنوع حاوی 25 عدد چای کیسه ای هایلیز  معجون کنترل اشتها و کاهش چربی اطراف شکم و پهلو هایلیز،بدون آنکه جذب سایر ویتامینهای...
نوشته‌های مرتبط

چای دتوکس

توسطفرنام فرقانی

چای در فرهنگ های مختلف

توسطملیحه باغشاهی
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم