کافی میت

توسط
دوست داشتن5

کافی‌میت، یک نوع پودر غیرلبنی خامه‌ای است که انواع مختلفی دارد و به قهوه مزه خامه‌ای‌تر و شیرین‌تری می‌دهد. در واقع این پودر می‌تواند جایگزین مناسبی برای شیر برای استفاده در قهوه باشد. کافی‌میت باعث می‌شود که فنجان قهوه شما مزه بهتری به خود بگیرد. به کافی میت، کافی کریمر نیز گفته می‌شود چرا که به جز حالت پودری، حالت مایع آن نیز تهیه می‌شود. از این محصول به دلیل رواج خود در بازار، انواع مختلفی تولید می‌شود، مانند کافی‌میت‌های رژیمی یا انواع بدون گلوتن و بدون لاکتوز. کافی‌میت توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شود که شاید شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، کافی‌میت‌های نستله باشد. از محتویات کافی‌میت می‌توان سیروپ گلوکز، روغن نباتی هیدروژنه (که می‌تواند شامل روغن نارگیل، هسته خرما یا سویا باشد)، سدیم کازئینات، دی پتاسیم فسفات، سدیم آلومینیوم سیلیکات، مونو گلیسیریدها، رنگ خوراکی و شکر را نام برد.

استفاده از کافی‌میت برای چه نوع نوشیدنی‌هایی مناسب‌تر است؟

شما می‌توانید از کافی‌میت برای همه انواع قهوه که به طرز‌های متفاوتی دم می‌شوند، استفاده کنید. شاید قهوه فوری بهترین نوع قهوه برای استفاده از کافی‌میت باشد، چرا که شما از راحت‌ترین راه ممکن برای طعم‌دار کردن قهوه فوری‌ خود که آسان‌‌ترین نوع قهوه برای دم کردن است، استفاده می‌کنید. همچنین شما می‌توانید از کافی‌میت برای تهیه شیرچای نیز استفاده کنید.

آیا مصرف کافی‌میت برای سلامتی مضر است؟

مصرف کافی‌میت را نمی‌توانیم کاملا مفید یا کاملا مضر بدانیم. همه چیز بستگی به میزان مصرف ما دارد. کافی‌میت برای افرادی که به شیر حساسیت دارند، به دلیل اینکه غیرلبنی است و همچنین فاقد کلسترول و لاکتوز است، می‌تواند جایگزین مناسبی به جای شیر برای استفاده در قهوه باشد. همچنین انواع رژیمی این محصول می‌تواند از افزایش وزن افراد تا حدی جلوگیری کند. اما اگر میزان مصرف ما کنترل‌نشده باشد، می‌تواند به تدریج باعث افزایش وزن و چربی افراد شود.

از این محصولات به دلیل رواجی که در بین مردم دارند، انواع تقلبی و بی کیفیت نیز تولید و روانه بازار شده‌است. شما می‌توانید انواع اصل این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

محصولات مرتبط:

کافی میت

منابع:

https://www.nestle.com/brands/dairy/coffee-mate

https://www.madewithnestle.ca/coffee-mate/coffee-mate-original-powder-170-g#:~:text=Glucose%20syrup%2C%20hydrogenated%20vegetable%20oil,diglycerides%2C%20artificial%20flavour%2C%20colour.

 https://trustedcoffeereviews.co.uk/what-is-coffee-mate/

https://www.stack.com/a/is-coffee-creamer-healthy/

محصولات مرتبط
اتمام موجودی
0 تومان
کافی میت 453/5 گرمی بدون گلوتن، بدون لاکتوز و بدون چربی نستله اوریجینال     کافی میت اورجینال نستله را می توانید به قهوه، چای و شکلات اضافه کنید و لذت ببرید. هر یک قاشق جای خوری کافی میت نستله تنها 10 کالری...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم