مارشمالو چیست

توسط
دوست داشتن4

مارشمالو چیست؟

مارشمالو یا به گفته برخی مارشملو که در زبان انگلیسی با نامMarshmallowشناخته می شود، نوعی شیرینی ترکیبی از شکر، آب یا شربت ذرت و ژلاتین است که در آب حل شده و ظاهر جامدی دارد اما بافت آن نرم و اسفنجی است. این شیرینی خوشمزه با نام پاستیل مارشمالواز یک نوع شیرینی دارویی تاریخی عمل آمده از گیاهی است که با نام گل خطمی آن را می شناسیم. در مصر باستان از شیره ریشه این گیاه برای تسکین سرفه استفاده می کردند. با انتقال این گیاه به فرانسه که مرکز صنعت شیرینی و آبنبات بود، اولین مارشمالوهای جهان تولید شد. برای تولید انبوه این شیرینی خوشمزه، شکل امروزی آن یعنی ترکیب آب، شربت ذرت و ژلاتین تولید شد.

تاپینگ برای Marshmallow برشته شده

نظر شما در مورد یک مهمانی سرگرم کننده با خوراکی های متفاوت چیست؟ مارشمالو ها به دو صورت کبابی و غیرکبابی وجود دارد، پس در هنگام خرید این نکته مهم را مدنظر داشته باشید. این تنقلات برشته شده با قرار دادن نوار تاپینگ روی آنها به خوراکی خوشمزه تری تبدیل می شود. جالب است بدانید مارشمالوهایی که همه ما خیلی آن را دوست داریم، وقتی حالت کبابی پیدا می کند کالری کمتری خواهد داشت.

طرز تهیه مارشمالو کبابی خانگی

برای تهیه مارشمالو شکر و آب را در یک قابلمه متوسط روی حرارت ملایم رو به بالا ترکیب کنید. به آرامی هم بزنید تا شکر کاملا حل شود. پخت آب شکر را تا زمانی که رنگ شکر قهوه ای شود ادامه دهید . سپس آن را از روی حرارت بردارید؛ کره و شیر را اضافه کرده و با دقت با هم بزنید. ( در حال مخلوط شدن  به شدت حباب ایجاد می شود و شکر کاراملی سفت شده و به قاشق می چسبد)

 حالا تابه را روی حرارت متوسط رو به بالا قرار دهید تا شکر کاراملی ذوب شود و به جوش بیاید. این مواد را یک دقیقه بپزید سپس تابه از روی حرارت بردارید.تابه را به مدت 5 دقیقه تا زمانی که کارامل تا دمای اتاق خنک شود در یک کاسه بزرگ پر از یخ قرار دهید. 

می توانید مارشمالو را داخل نوشیدنی گرم مانند قهوه میل کنید یا مارشمالو را کباب کرده و در میان شکلات تخته ای مانند ساندویچی شیرین نوش جان کنید.  همچنین با استفاده از سس کارامل از تاپینگ های ترد مانند آجیل و چوب شور خرد شده با رویه های نمکی استفاده کنید. ترکیبی شور و شیرین و هیجان انگیز خلق کنید که نمی توان در برابر تست کردن آن مقاومت کنید.

اگر دوست دارید مانند فیلم های خارجی یک تکه خوراکی سفید خوشمزه را به سیخ بزنید و آن را کباب کنید مارشمالو کبابی را از دست ندهید.مارشمالوها مخصوصا در آمریکای جنوبی و بریتانیا به صورت کبابی خورده میشود و محبوب ترین خوراکی گردش های آخرهفته ها در پیک نیک است.به راحتی چند مارشملو را به سیخ چوبی یا چنگال بزنید و روی آتش ملایم بچرخانید و وقتی رنگ کاراملی گرفت نوش جان کنید.

 

محصولات مرتبط
اتمام موجودی
98,000 تومان
مارشمالو 180 گرمی Erko mallow plus twist gummy mallow filled strawberry- مارشمالو ارکو مالوپلاس مدل  پیچی با مغر آدامس توت فرنگی بدون گلوتن و چربی
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم