نمک صورتی هیمالیا

نمک صورتی هیمالیایی

 نمک صورتی هیمالیایی نوعی نمک است که استخراج آن از دل کوه های هیمالیا صورت می گیرد ،لذا دارای خواصی بی نظیر می باشد. نمک هیمالیایی با رنگ صورتی علاوه بر خواص اعجاب انگیز سبب خوشمزه تر شدن غذا می شود و به عنوان ماده ای که سطح ضد باکتری را در غذا به وجود می آورد قابل  استفاده است. این نمک در زمره خالص ترین نمک های موجود قرار می گیرد و حاوی 80 نوع عنصر طبیعی می باشد. نمک هیمالیایی با داشتن کلسیم، منیزیم، پتاسیم و آهن به عنوان یک ترکیب عالی و مفید شناخته می شود و رنگ صورتی موجود در این نمک به دلیل وجود مواد معدنی به ویژه آهن می باشد.

خواص نمک صورتی هیمالیایی

استفاده به مقدار مناسب از این نمک می تواند در سم زدایی بدن نقش موثری داشته باشد. تاثیر نمک صورتی بر فشار خون با کاهش سطح فشار خون همراه است.برای افرادی که به دنبال آرامش ذهن و تجربه یک خواب راحت تر هستند نمک هیمالیا می تواند یک ماده مفید باشد.این نمک مواد معدنی خاص و مفیدی را به غذای شما اضافه می کند.استفاده از این نمک در ایجاد تعادل  PHبدن موثر است و این عمل را با حذف سموم اسیدی از بدن انجام می دهد.نمک صورتی هیمالیایی به دلیل داشتن منیزیم فراوان سبب از بین رفتن التهابات پوستی می شود از این رو برای افرادی که پوستی خشک دارند مفید است و رطوبت مناسبی را برای پوست تامین می کند.نمک هیمالیایی می تواند سبب ایجاد تعادل هورمونی در بدن شود و با داشتن خواص ویژه بسیار مقرون به صرفه بوده و بدن شما را پر از انرژی می کند البته مقدار مصرف نمک صورتی باید در حد متعادل باشد.

نمک صورتی و میگرن

نمک صورتی با وجود خواص مفید برای سردردهای میگرنی تسکین دهنده بوده و استفاده از آن در بهبود این سردردها راهی ساده و موثر است.اگرچه این نمک بسیار کمیاب و با قیمت بالایی عرضه می شود اما با وجود خواص شگفت انگیز درمانی مورد توجه قرار گرفته است. برای خرید این نمک می توانید به سایت ما مراجعه کرده، این محصول را سفارش داده و از مزایای منحصر بفرد آن بهره مند شوید.

https://www.tanagholat.com/category/245/GIZZIA

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم