کره بیسکوئیت، مهمانی جدید برای سفره های صبحانه

توسط
دوست داشتن0

پیش از این، سال‌ها برای صبحانه از نوتلا و شکلات صبحانه یا کرۀ بادام زمینی استفاده می‌کردیم. هر کدام از این مواد مکمل صبحانه، فواید خود را دارند و تا حدی باعث جذب کودکان به وعده صبحانه می‌شدند. حالا یک مهمان جدید به این خانواده اضافه شده است.

کرۀ بیسکوئیت یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که نزدیک به 6 سال پیش (2009) در بلژیک برای اولین بار متولد شد. این خوراکی ابتدا یک بیسکوئیت خاص برای روز "سنت نیکولاس" بود که همۀ مردم آن را دوست داشتند ولی با اضافه شدن یک کرم و بیشتر پخته شدن بیسکوئیت، تبدیل به یک کره خاص مخصوص صبحانه یا میان وعده شد.

تولید کرۀ بسکوئیت از بلژیک فراتر رفت و به خاطر طعم خوبش توانست به سرعت به همه نقاط دنیا برسد. در بلژیک مردم سالانه نزدیک به 6 میلیون شیشه از این کره‌ها خریداری می‌کنند و همین باعث شده است تا کرۀ بیسکوئیت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین خوراکی های اروپا و دنیا شود.

بهترین راه استفاده از این کره‌ها، به همراه نان تست و به عنوان صبحانه یا میان وعده است. برخی ممکن است حتی به آن مقدار بسیار اندکی نمک اضافه کنند و طعم تازه‌ای به آن ببخشند. این نوع کره برای درست کردن پنکیک، بستنی، وافل و میلک شیک هم بسیار عالی است. شما حتی می‌توانید در درست کردن غذاهای مختلف نیز از آن استفاده کنید.

منبع : www.biscuitbutter.com

ترجمه : ملیحه باغشاهی

گروه خبری تنقلات

 

محصولات مرتبط
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم