عرضه پاستيل هاي ويدال اسپانیا در فروشگاه تنقلات

گروه تنقلات در راستای سیاست ارائه محصولات با کیفیت دنیا، عرضه تولیدات ويدال اسپانیا را در فروشگاه تنقلات آغاز نمود.  در زیر جهت آگاهی مشتریان عزیز قسمتی از تاریخچه این شرکت آمده است:

 کمپانی Vidal Golosinas ، مستقر در شهر مولینا دسگورا در منطقه مورسیا اسپانیا، در زمینه تولید و بازاریابی صنعت شیرینی متخصص و سرآمد است. این کمپانی از زمان تاسیس در سال 1963 ، بطور مداوم و درجهت رضایت نیازهای مشتریانش پیشرفت و توسعه داشته است. داشتن روحیه کارآفرینی همکاران بنیان گذار، تحقیق و بررسی و همچنین دارابودن یک تیم کامل حرفه ای تحقیقاتی و متخصص که بطور مداوم درحال آموزش است، تنها برخی از کلیدهای موفقیت کمپانی Vidal  بشمار می روند.

امروزه ، امکانات و تجهیزات کمپانی Vidal ، در منطقه ای نزدیک به 90 هزار متر مربع پوشش داده شده که در آن از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و به روز برای ساخت ، انبار و دسته بندی یک سری وسیع و متنوعی از محصولات شیرینی در جهان مانند انواع پاستیل های مغزدار ، شکری و ... ، آبنبات ها، انواع آدامس های نواری و توپی و مارشمالو ها، استفاده میشود.

ویدال با ظرفیت تولید 50 میلیون واحد در روز، یکی از بزرگترین تولیدکننده ها در اسپانیا و بازار کندی دنیا است. از روزهای آغازین کار، یکی از خلاق ترین و شناخته شده ترین کارخانه های شیرینی بوده و در سراسر دوران فعالیت خود در تولید محصولاتی که هرگز قبلا توسط هیچ سازنده دیگری در جهان تولید نشده بودند، پیش قدم بوده است. محصولاتی مانند پاستیل های مغزدار با طرح های 3 بعدی، مارشمالو با ژلاتین گیاهی، آدامس های مختلف، پاستیل های نواری مغزدار و شکری و ...

همچنین با این رویکرد خلاقانه مداوم و آگاهی از نیازهای مشتریان جدید، محصولات جذاب محتوی مواد معدنی و آبمیوه های با کیفیت در بازار را به همراه محصولات" بدون قند" برای محافظت از دندانها ، تولید کرده است. کمپانی Vidal Golosinas  در راستای خدمت رسانی به مشتریان محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و کنترل های امنیتی تولید کرده که گواهینامه رسمی Kosher و همچنین گواهی Halal را نیز در بالاترین سطح کسب نموده است.

 

گروه خبر تنقلات

 

بازگشت به آرشیو

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پشتیبانی : 88973767-021

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم